My Playlist

Tuesday, February 28, 2012

Where words fail, music speaking.

 Yeah so true ! sometime bila kita ada something nak bgtau someone tu, kita mesti rasa something yg mcm "haih tak nak bgtau. please someone bgtau dia" haha or wtv laa kan. Yeahh music kan ada. Aku suka dga lagu yg ada kena mengena dgn life aku :) tkda makna aku nak dga lagu yg tkda kena mengena dgn aku. haha bila aku rasa aku tak patut bgtau someone tu or takut nak bgtau, aku tayang lyrics lagu tu dkt twitter, blog or facebook :) quote or sayings pun aku selalu guna. hihi syooook tau bila buat mcm tu. lagi syok if someone yg ada kena mengena dgn lyrics tu baca. serious. plus lagi lagi lagi syok if dia bgtau kita yg dia tau lyrics tu utk dia. aww ! haha apa yg tak syok nya, kita confirm malu tahap dewa nt :') so disini korg dah boleh tahu yg aku tk suka bgtau direct dkt someone tu if aku suka, syg, benci or rindu. Aku suka guna music. biar laa dia sedar or tak yg lyrics music tu mmg utk dia. haha aku blm ada power nak bgtau direct. tgu laa nt bila aku dah ada power supaya tk malu, semua aku luah kan :B and yeah music is my life. it's a reflection of what I go through :) 

No comments:

Post a Comment