My Playlist

Monday, November 19, 2012


Tadaaaaa ! hehe K stop. Her name is Shafeena Tham. Yes, I do love her. Like seriously ! *alahai speaking london pulokk* HAHA campur lah eh ? kita tak power laa nak speaking ni :( hihi. So here we go. Start kenal dia time kerja dkt Manhattan Fish Market :) mula mula tgk dia ni mcm kerek je, mcm mintak kaki je. But then bila dah lama kenal, O M G ! LIKE SERIOUSLY O M G ! I'm in love w her ! Yeah saya ni mmg cepat judge org :( hehe dia ni mcm awkward sikit klu baru kenal. Blur gitu. But bila dah kenal ?! K still awkward kadang2 tu -.- LOL. I'm so jelly bila tahu result SPM dia sangat gempak :O 8A's -.- But dia tak nak sambung study ! Idk what's wrong w her. Dah elok masuk study dkt UITM, foundation in engineering lagi, benti pulokk. Homesick katanya. Baby baby -.- Up to her laa kan ? But as a friend ada jugak lah nasihat dia. Dia tak nak jugak. DEGIL -.- EH ! ktrng ada minat yg sama bhai ;) haha 'stewardess' ! 1st time jumpa kawan yg betul betul minat nak jadi stewardess. Hehe aku sayang sangat dkt minah ni sbb dia ni faham aku. Time aku nak nges dia tahu, time aku marah dia tahu. Bila aku nak nges or marah, dia mesti urut je tengkuk aku ni. Haha comel ! She's awesomeee ! She's always there fer me and cared about me. Bila susah, dia selalu je ada. Terharu sangat. Serious :') Thank You B ! Nak pergi kedah ni, hm mesti rindu nak dga dia membebel :'( Dia peneman setia aku nk main music box ! hehe sampai dia sendiri addicted dgn game tu :P yg paling terharu nya, dia teman aku pergi shopping utk masuk study nanti. Aww *hugs* ! Klu dia call je, mesti tanya mcm ni, "Ada brg lagi nak beli ? Banyak lagi ke nk kena prepare ?" and and dia cakap dia nak tidur rumah aku bfre pergi kedah ! nak spent time katanya. Imma happy kid yaww ! hihi :* I'm sooooo glad that I have you in my life. Thank you Allah S.W.T fer sending her to me. I'm not asking for much, I just want you to take care of her when I'm not around her :') 

No comments:

Post a Comment